Ir al contenido principal

CRÍTICAS

TIPOS DE CRÍTICA


A Crítica Analítica
É a crítica de arte propiamente dita. Nela analízanse, con rigor cada unha das partes da obra que se axuíza, con valoracións concretas sobre a súa realización, dirección ou interpretación. Normalmente, utiliza un estilo informativo afastado dos recursos literarios, aínda que ao ser un xénero de autor depende de quen a firma.

La Crítica Laudatoria
En ocasións, encontramos nos xornais algunha crítica de arte na que o seu autor prodiga excesivamente eloxios cara a todas e cada unha das partes da obra axuizada. Son textos, nos que o crítico se recrea na beleza extraordinaria do obxecto artístico analizado, e non sempre achega datos concretos. É unha apoloxía do autor e da súa obra, polo que a denominamos crítica laudatoria.

A Crítica Descritiva
É aquela onde non se analiza o contido da obra, e o crítico se centra en expoñer os detalles que a compoñen. Na argumentación, o importante é a descrición das partes, e a valoración, se a ten, convértese en algo secundario. É un relato, sobre todo o visto no caso dunha crítica sobre pintura, ou o acontecido durante o concerto ou representación teatral. O lector recibe unha información bastante completa da obra artística.

A Crítica Expositiva
É a crítica, que nin sequera describe a obra artística. Fala do seu autor, ou da súa repercusión social, pero non entra en detalles das partes que a compoñen ou o traballo de dirección, realización ou interpretación. Aseméllase, a un artigo asinado, xa que moitas veces se ocupa de analizar as últimas novidades producidas na modalidade artística da que fala. Mesmo se aproxima, ao contido dunha recensión, xa que non entra nunha análise profunda.

A Crítica Estética
É aquela, que se asemella a un artigo asinado, na que, con beleza expresiva, se fai un percorrido pola historia da obra ou do seu autor, pero non describe, nin analiza, nin expón ningunha parte da obra. O fin, que persegue é o pracer da súa lectura, máis que un xuízo da obra de arte. Trátase, dun texto culto onde a estética do escrito é particularmente importante.

Comentarios

Entradas populares de este blog

UN BERRO POLA LINGUA GALEGA- MEMORIA LETRAS GALEGAS 2009

Botella Ao Mar Domingo, 17 de maio de 2009: Día das Letras Galegas        Horario de apertura: De 11:00 a 14:00 horas “ Un museo cheo de libros ”. Para conmemorar o Día das Letras Galegas dedicado este ano a Ramón Piñeiro, a persoa visitante poderá levar para a súa casa un libro en galego (ata fin de existencias), un agasallo escollido   entre os fondos editados polo Servizo de Publicacións da Deputación de Lugo.          Contacontos 12:00 h: O espectáculo da palabra ,   por Cándido Pazó          Visita guiada 16:00 h:   Visita guiada para os integrantes do grupo “ Museos e turismo, unha viaxe polos museos da Rede Museística da Deputación de Lugo ”        Luns, 18 de maio de 2009: Día Internacional dos Museos        Horario de apertura: De 11:00 a 14:00 h e de 17:00 a 20:00 h  ...

Juegos infantiles en un cuadro de Brueghel por Remedios Torres

Juegos infantiles en un cuadro de Brueghel por Remedios Torres A partir del cuadro de Pieter Brueghel titulado “Juegos de niños” podemos realizar innumerables actividades muy gratificantes porque el juego siempre motiva a nuestros niños y niñas. Y sobre todo trabajamos la coeducación analizando críticamente el cuadro. Esta actividad se está llevando no sólo en Educación Infantil sino también en Primaria, porque se trata de una experiencia que “atrapa” a quien la conoce. Y además es muy positiva porque además incluye juegos y canciones del folclore infantil andaluz. Ese material popular que se va perdiendo poco a poco y que si no lo recuperamos y ponemos en práctica dentro de nada será historia. Y como bien decía el Doctor Pourtois el Folclore es el alma de cualquier tribu, pueblo o nación. No perdamos una parte de Andalucía. Palabras clave Juegos Popular Andalucía Coeducación Reparto de tareas Canciones Cuento Adivinanzas Imaginación...