Charla para orientar a pais e nais nas tarefas de estudo dos seus fillos Profesionais do Centro Psicopedagóxico Crea ofrecen este sábado, 8 de novembro, a partir das 11:00 h. na Sala Multiusos do MPLugo, unha charla orientativa para pais e nais en relación cos deberes deberes dos seus fillos. Actividade organizada a Federación de Asociacións de Pais e Nais da Provincia de Lugo (FAPACEL)
Charla para orientar a pais e nais nas tarefas de estudo dos seus fillos
Profesionais do Centro Psicopedagóxico Crea ofrecen este sábado, 8 de novembro, a partir das 11:00 h. na Sala Multiusos do MPLugo,Redemuseística, unha charla orientativa para pais e nais en relación cos deberes deberes dos seus fillos. Actividade organizada a Federación de Asociacións de Pais e Nais da Provincia de Lugo (FAPACEL) en colaboración coa área de Cultura e Turismo da Deputación de Lugo. Entrada de balde.
Profesionais do Centro Psicopedagóxico Crea ofrecen este sábado, 8 de novembro, a partir das 11:00 h. na Sala Multiusos do MPLugo,Redemuseística, unha charla orientativa para pais e nais en relación cos deberes deberes dos seus fillos. Actividade organizada a Federación de Asociacións de Pais e Nais da Provincia de Lugo (FAPACEL) en colaboración coa área de Cultura e Turismo da Deputación de Lugo. Entrada de balde.
‘Tarefas escolares: aprendendo a ser autónomo’, é unha guía sobre como axudar cos deberes escolares, ata onde deben chegar coa axuda pais e nais e como poden levar a cabo esta tarefa. Está dirixida a nenos desde os 6 anos e ata o Bacharelato.
Para acadar este fin, dividen a guía en dous puntos principais. O primeiro xurde antes de empezar a traballar co rapaz e consiste en avaliar “se xa é autónomo ou non na realización das tarefas.A tal fin usarán un pequeno cuestionario que poderán empregar para responder a esta pregunta”. O segundo punto divídese en tres apartados: o como, o onde e o cando. “Aquí xa empregaremos pautas máis directas e a veces recorreremos a pequenos consellos. O como faise preparando con el as cousas, conseguindo que teña unha axenda e un horario. No onde explicamos as características que ten que ter un bo lugar de estudo ou de realización das tarefas: unha mesa con boa iluminación, que a veces damos por feita que existe, pero non se cumpre”.
Para máis información poden contactar coas profesionais do Centro Psicopedagóxico Crea no número 982 811 729 (preguntar por Zeltia ou Lucía)
Para acadar este fin, dividen a guía en dous puntos principais. O primeiro xurde antes de empezar a traballar co rapaz e consiste en avaliar “se xa é autónomo ou non na realización das tarefas.A tal fin usarán un pequeno cuestionario que poderán empregar para responder a esta pregunta”. O segundo punto divídese en tres apartados: o como, o onde e o cando. “Aquí xa empregaremos pautas máis directas e a veces recorreremos a pequenos consellos. O como faise preparando con el as cousas, conseguindo que teña unha axenda e un horario. No onde explicamos as características que ten que ter un bo lugar de estudo ou de realización das tarefas: unha mesa con boa iluminación, que a veces damos por feita que existe, pero non se cumpre”.
Para máis información poden contactar coas profesionais do Centro Psicopedagóxico Crea no número 982 811 729 (preguntar por Zeltia ou Lucía)