Ir al contenido principal

MULLER, ACCIÓN SOCIAL E DIVERSIDADE FUNCIONAL. Museo Pazo de Tor, hoy 23 de marzo, de 16:00 a 18:00 h. Como complemento da mostra A ARTE DE SER MULLER NUN MUNDO POR COMPARTIR 4.0, e dentro dos actos organizados polas Áreas de Cultura e Turismo e Benestar Social e Deporte da Deputación de Lugo, a través da Rede Museística, con motivo do Día da Muller Traballador


Fotos del muro
OBRADOIROS: Nos zapatos da muller Orquestra. Accións, reflexións e rol da muller nos camiños da historia.
A cargo de Adriana Pazos Ottón

MULLER, ACCIÓN SOCIAL E DIVERSIDADE FUNCIONAL.
Museo Pazo de Tor, Tor (Monforte de Lemos-Lugo) (23 de marzo, de 16:00 a 18:00 h.)

"Tradicionalmente, a sociedade tendeu a illar e a segregar ás mulleres con discapacidade,
e a pesar dos logros e avances obtidos nos últimos anos, este tipo
de discriminación (sutil ás veces) segue representando un problema grave e alarmante.

Pero, ao contrario do que ocorre con outro tipo de grupos vulnerables ou que sofren
discriminación, as mulleres con discapacidade carecen generalizadamente de recursos ou
dispositivos legais eficaces para eliminar e corrixir devanditas condutas discriminatorias.

Nós enfrontámonos continuamente a devanditas circunstancias, que se evidencian en cotas maiores de desemprego, salarios inferiores, menor acceso aos servizos de saúde,
maiores carencias educativas, escaso ou nulo acceso aos programas e servizos
dirixidos a mulleres en xeral, maior risco de padecer situacións de violencia e todo tipo de abusos, etc., realidade que se agrava pola existencia de normas e políticas que fomentan a dependencia e pola dificultade de introducir modificacións nos hábitos
preexistentes.
De igual modo, as mulleres con discapacidade soportan aínda con máis
crueza que os homes con discapacidade a persistencia de prexuízos, estereotipos e ideas recibidas, xeneralizados en todos os ámbitos, que distorsionan a imaxe social e a percepción normalizada deste grupo humano." PILAR RAMIRO COLLAR


MULLER, ACCIÓN SOCIAL E DIVERSIDADE FUNCIONAL.

Módulo I
Reflexións sobre o recoñecemento social da figura da muller e a situación en que se atopan as mulleres con diversidade funcional.

Modulo II
Obradoiro en Acción: Partindo dos múltiples roles que desempeña unha muller ao longo do día, identificaremos aqueles comúns a todas máis aló da súa diversidade funcional e plasmaremos o conxunto das reflexións nun exercicio de sensibilidade artística.

www.auladeideas.com

Comentarios

Entradas populares de este blog

UN BERRO POLA LINGUA GALEGA- MEMORIA LETRAS GALEGAS 2009

Botella Ao Mar Domingo, 17 de maio de 2009: Día das Letras Galegas        Horario de apertura: De 11:00 a 14:00 horas “ Un museo cheo de libros ”. Para conmemorar o Día das Letras Galegas dedicado este ano a Ramón Piñeiro, a persoa visitante poderá levar para a súa casa un libro en galego (ata fin de existencias), un agasallo escollido   entre os fondos editados polo Servizo de Publicacións da Deputación de Lugo.          Contacontos 12:00 h: O espectáculo da palabra ,   por Cándido Pazó          Visita guiada 16:00 h:   Visita guiada para os integrantes do grupo “ Museos e turismo, unha viaxe polos museos da Rede Museística da Deputación de Lugo ”        Luns, 18 de maio de 2009: Día Internacional dos Museos        Horario de apertura: De 11:00 a 14:00 h e de 17:00 a 20:00 h        Haberá agasallos para as persoas visitantes que se acheguen ao museo nesta data.         Botella ao mar De 18:00 a 20:00 h: Obradoiro literario a cargo de Paco Rivas . Todas as mensaxe

Juegos infantiles en un cuadro de Brueghel por Remedios Torres

Juegos infantiles en un cuadro de Brueghel por Remedios Torres A partir del cuadro de Pieter Brueghel titulado “Juegos de niños” podemos realizar innumerables actividades muy gratificantes porque el juego siempre motiva a nuestros niños y niñas. Y sobre todo trabajamos la coeducación analizando críticamente el cuadro. Esta actividad se está llevando no sólo en Educación Infantil sino también en Primaria, porque se trata de una experiencia que “atrapa” a quien la conoce. Y además es muy positiva porque además incluye juegos y canciones del folclore infantil andaluz. Ese material popular que se va perdiendo poco a poco y que si no lo recuperamos y ponemos en práctica dentro de nada será historia. Y como bien decía el Doctor Pourtois el Folclore es el alma de cualquier tribu, pueblo o nación. No perdamos una parte de Andalucía. Palabras clave Juegos Popular Andalucía Coeducación Reparto de tareas Canciones Cuento Adivinanzas Imaginación Creati