Ir al contenido principal

FOMOS OS GAÑADORES DO PREMIO ROSALÍA DE CASTRO PARA EXPERIENCIAS PEDAGÓXICAS

Premio para o proxecto da Rede Museística 'Follas novas, Novas follas'
A unidade didáctica do proxecto pedagóxico 'Follas novas, Novas follas' desenvolto polos museos da Rede Museísticada Deputación de Lugo (Museo Provincial do Mar, Museo Etnográfico de San Paio de Narla e Pazo de Tor) foi recoñecido co Premio Rosalía de Castro para Experiencias Pedagóxica na súa sexta edición. O acto de entrega deste premio concedido pola Fundación Rosalía de Castro e patrocinado pola Consellería de Educación, Dirección Xeral de Política Lingüística e Concello de Santiago, terá lugar o vindeiro 15 de xullo.
O xurado avaliou a metodoloxía empregada, o material de apoio, a idoneidade da selección de contidos, a escolla dos textos rosalianos, o carácter innovador, a atención á diversidade, o emprego de novas tecnoloxías e a implicación de toda a comunidade educativa.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Juegos infantiles en un cuadro de Brueghel por Remedios Torres

Juegos infantiles en un cuadro de Brueghel por Remedios Torres A partir del cuadro de Pieter Brueghel titulado “Juegos de niños” podemos realizar innumerables actividades muy gratificantes porque el juego siempre motiva a nuestros niños y niñas. Y sobre todo trabajamos la coeducación analizando críticamente el cuadro. Esta actividad se está llevando no sólo en Educación Infantil sino también en Primaria, porque se trata de una experiencia que “atrapa” a quien la conoce. Y además es muy positiva porque además incluye juegos y canciones del folclore infantil andaluz. Ese material popular que se va perdiendo poco a poco y que si no lo recuperamos y ponemos en práctica dentro de nada será historia. Y como bien decía el Doctor Pourtois el Folclore es el alma de cualquier tribu, pueblo o nación. No perdamos una parte de Andalucía. Palabras clave Juegos Popular Andalucía Coeducación Reparto de tareas Canciones Cuento Adivinanzas Imaginación...

Mapa conceptual sobre la pedagogía del SXXI