TOC, TOC… ¿HAI ALGUÉN?
FICHA DIDÁCTICA
Descripción:
Nesta unidade traballarase con puzzles de caracolas e bivalvos, familiarizando así ós rapaces coas cores e formas dos animais.
Nivel Educativo:
Educación Infantil.
Áreas curriculares de aplicación:
Área de comunicación e visualización.
Bioloxía mariña
Obxectivos xerais:
Potenciar o interese creativo.
Desenvolver destrezas manuais.
Obxectivos específicos:
Fomentar o interese polo grupo dos moluscos.
Alentar ós cativos a que se acheguen ó mar e ó seu entorno.
Reforzar as capacidades expresivas e de coordinación.
Metodoloxía:
Na Sala das Cunchas haberá un panel grande cun debuxo dun bivalvo, a Tridacna Gigas. Os nenos formarán pequenos grupos. Cada un terá seis pezas revoltas que colocarán ordenadamente ata formar a imaxe que teñen diante.
Temporalización:
Duración aproximada 30-40 minutos.
Idioma:
Galego / Castelán
Propostas de avaliación:
Na aula con posterioridade a visita ó Museo, farán coa axuda dos profesores un collage coa forma dunha caracola, dacordo co que viron no Museo.
Recursos materiais e didácticos:
Pezas que forman o puzzle.
Soporte das pezas.
Puzzle
Realizado por:
Amelia Pernas García, Anastasia Porta Vales Verónica Ocampo Díaz e Encarna Lago
Historial:
Actividade incluida no Programa para Escolares “Rumbo Norte”
FICHA DIDÁCTICA
Descripción:
Nesta unidade traballarase con puzzles de caracolas e bivalvos, familiarizando así ós rapaces coas cores e formas dos animais.
Nivel Educativo:
Educación Infantil.
Áreas curriculares de aplicación:
Área de comunicación e visualización.
Bioloxía mariña
Obxectivos xerais:
Potenciar o interese creativo.
Desenvolver destrezas manuais.
Obxectivos específicos:
Fomentar o interese polo grupo dos moluscos.
Alentar ós cativos a que se acheguen ó mar e ó seu entorno.
Reforzar as capacidades expresivas e de coordinación.
Metodoloxía:
Na Sala das Cunchas haberá un panel grande cun debuxo dun bivalvo, a Tridacna Gigas. Os nenos formarán pequenos grupos. Cada un terá seis pezas revoltas que colocarán ordenadamente ata formar a imaxe que teñen diante.
Temporalización:
Duración aproximada 30-40 minutos.
Idioma:
Galego / Castelán
Propostas de avaliación:
Na aula con posterioridade a visita ó Museo, farán coa axuda dos profesores un collage coa forma dunha caracola, dacordo co que viron no Museo.
Recursos materiais e didácticos:
Pezas que forman o puzzle.
Soporte das pezas.
Puzzle
Realizado por:
Amelia Pernas García, Anastasia Porta Vales Verónica Ocampo Díaz e Encarna Lago
Historial:
Actividade incluida no Programa para Escolares “Rumbo Norte”
Comentarios
Publicar un comentario