MUSEO PROVINCIAL DO MAR
Avda. da Mariña s/n
27890 San Cibrao, Cervo (Lugo)
Tfno. 982594572 - museodomarsc@terra.es
¿ONDE ESTÁ CIPRI?
FICHA DIDÁCTICA
Descripción:
Neste xogo, os nenos, sobre unha imaxe do fondo mariño, teñen que atopar a mascota que está agochada nunha cuncha.
Nivel Educativo:
Educación Primaria. Cursos 1º e 2º.
Áreas curriculares de aplicación:
Percepción visual.
Bioloxía da fauna e flora mariña.
Obxectivos xerais:
Identificar a variedade de especies que viven no mar.
Reforzar a capacidade de discernir entre formas e cores.
Obxectivos específicos:
Distinguir a variedade de cores e formas que poden ter as especies acuáticas.
Fomentar as destrezas sensoriais coa realización dun xogo divertido.
Potenciar o traballo en equipo.
Metodoloxía:
Na Sala das Cunchas, os nenos estarán sentados no chan en pequenos grupos. Repartirase unha folla cunha imaxe dun fondo mariño onde está agochado a mascota. Os rapaces teñen que atopala no medio do habitat mariño. A mascota estará oculta na boca dunha caracola ou entre as valvas dun bivalvo.
Temporalización:
Duración aproximada 20 – 30 minutos
Idioma:
Galego / Castelán
Propostas de avaliación:
Ø Ó regreso da visita ó Museo os alumnos comentarán co profesor o que máis lles sorprendeu do que viron na Sala das Cunchas: tamaño, forma, cores, brillo…
Ø Levar á clase algunha cuncha dun gasterópodo ou dun bivalvo que poidan ter. Despois de observala externamente e ver a súa forma, falarán un pouco do que saiban dela.
Recursos materiais e didácticos:
Folla co fondo mariño.
Almofada para apoiar.
Lápices.
Realizado por:
Amelia García Pernas, Anastasia Porta Vales Verónica Ocampo Díaz e Encarna Lago
Historial:
Actividade incluida no Programa para Escolares “Rumbo Norte"
Avda. da Mariña s/n
27890 San Cibrao, Cervo (Lugo)
Tfno. 982594572 - museodomarsc@terra.es
¿ONDE ESTÁ CIPRI?
FICHA DIDÁCTICA
Descripción:
Neste xogo, os nenos, sobre unha imaxe do fondo mariño, teñen que atopar a mascota que está agochada nunha cuncha.
Nivel Educativo:
Educación Primaria. Cursos 1º e 2º.
Áreas curriculares de aplicación:
Percepción visual.
Bioloxía da fauna e flora mariña.
Obxectivos xerais:
Identificar a variedade de especies que viven no mar.
Reforzar a capacidade de discernir entre formas e cores.
Obxectivos específicos:
Distinguir a variedade de cores e formas que poden ter as especies acuáticas.
Fomentar as destrezas sensoriais coa realización dun xogo divertido.
Potenciar o traballo en equipo.
Metodoloxía:
Na Sala das Cunchas, os nenos estarán sentados no chan en pequenos grupos. Repartirase unha folla cunha imaxe dun fondo mariño onde está agochado a mascota. Os rapaces teñen que atopala no medio do habitat mariño. A mascota estará oculta na boca dunha caracola ou entre as valvas dun bivalvo.
Temporalización:
Duración aproximada 20 – 30 minutos
Idioma:
Galego / Castelán
Propostas de avaliación:
Ø Ó regreso da visita ó Museo os alumnos comentarán co profesor o que máis lles sorprendeu do que viron na Sala das Cunchas: tamaño, forma, cores, brillo…
Ø Levar á clase algunha cuncha dun gasterópodo ou dun bivalvo que poidan ter. Despois de observala externamente e ver a súa forma, falarán un pouco do que saiban dela.
Recursos materiais e didácticos:
Folla co fondo mariño.
Almofada para apoiar.
Lápices.
Realizado por:
Amelia García Pernas, Anastasia Porta Vales Verónica Ocampo Díaz e Encarna Lago
Historial:
Actividade incluida no Programa para Escolares “Rumbo Norte"
Comentarios
Publicar un comentario