Ir al contenido principal

Enrolate -Fai o que queiras -actividade didáctica para educ infantil-Museo do Mar

MUSEO PROVINCIAL DO MAR
Avda. da Mariña s/n
27890 San Cibrao, Cervo (Lugo)
Tfno. 982594572 - museodomarsc@terra.es


¡FAI O QUE QUEIRAS!


FICHA DIDÁCTICA

Descripción:
Nesta actividade imos modelar con plastilina distintos elementos náuticos, vendo así a función que cumpren nun barco e a súa forma.

Nivel Educativo:
Educación Infantil

Áreas curriculares de aplicación:
Coñecementos náuticos
Representación artística (plástica)

Obxectivos xerais:
Poñer en coñecementos dos nenos os principias elementos que forman parte dun barco.

Obxectivos específicos:
Estimular o interese pola navegación mediante un exercicio didáctico.
Familiarizar os alumnos coas distintas clases de barcos: pesqueiros, de mercadorías, de pasaxeiros…

Metodoloxía:
Na sala da Navegación os nenos terán que elaborar en plastilina calquera elemento náutico que estea na sala. Logo, terán que decir porque o escolleron e contar o que saiban del (utilidades dese elemento).

Temporalización:
Duración aproximada 30-40 minutos

Idioma:
Galego/ Castelán


Propostas de avaliación:
Na aula, o profesor pode mostrarlles as partes básicas dun barco, os diferentes tipos segundo o seu uso, as embarcacións tradicionais galegas. Tamén pode comentar os elementos que fan posible a navegación.

Recursos materiais:
Plastilina de distintas cores.

Realizado por:
Amelia Pernas García, Verónica Ocampo Díaz e Anastasia Porta Vales Encarna Lago

Historial:
Actividade incluida no Programa para Escolares “Rumbo Norte”

Comentarios

Entradas populares de este blog

Juegos infantiles en un cuadro de Brueghel por Remedios Torres

Juegos infantiles en un cuadro de Brueghel por Remedios Torres A partir del cuadro de Pieter Brueghel titulado “Juegos de niños” podemos realizar innumerables actividades muy gratificantes porque el juego siempre motiva a nuestros niños y niñas. Y sobre todo trabajamos la coeducación analizando críticamente el cuadro. Esta actividad se está llevando no sólo en Educación Infantil sino también en Primaria, porque se trata de una experiencia que “atrapa” a quien la conoce. Y además es muy positiva porque además incluye juegos y canciones del folclore infantil andaluz. Ese material popular que se va perdiendo poco a poco y que si no lo recuperamos y ponemos en práctica dentro de nada será historia. Y como bien decía el Doctor Pourtois el Folclore es el alma de cualquier tribu, pueblo o nación. No perdamos una parte de Andalucía. Palabras clave Juegos Popular Andalucía Coeducación Reparto de tareas Canciones Cuento Adivinanzas Imaginación...

Mapa conceptual sobre la pedagogía del SXXI