Ir al contenido principal

Canta coa sereíña-actividade didactica educ.infantil Museo do Mar

MUSEO PROVINCIAL DO MAR
Avda. da Mariña s/n
27890 San Cibrao, Cervo (Lugo)
Tfno. 982594572 - museodomarsc@terra.es
CANTA COA SEREÍÑA

FICHA DIDÁCTICA

Descripción:
Nesta actividade estimularase a capacidade auditiva dos nenos. Escoitarán a banda sonora do filme da “Sereíña”.

Nivel Educativo:
Educación Infantil

Áreas curriculares de aplicación:
Musicalidade.
Expresión corporal.

Obxectivos xerais:
Estimulación da capacidade auditiva.
Potenciar a comunicación e a expresividade oral.
Realizar unha actividade lúdica para fomentar o traballo en equipo.

Obxectivos específicos:
Fomentar o interese polo Medio Mariño e ós seu habitantes.
Respectar e coidar o ecosistema acuático e as súas paisaxes.

Metodoloxía:
Na Sala das Cunchas os rapaces terán unhas follas cunhas cancións da banda sonora da “Sereíña”. Despois de facer o puzzle repartiranse a letra entre eles. A continuación todos xuntos intentarán cantar pequenos fragmentos á vez que realizan unha pequena coreografía.

Temporalización:
Duración aproximada 20- 30 minutos

Idioma:
Galego/ Castelán

Propostas de avaliación:
Na clase, con posterioridade á visita, teñen que facer un debuxo dunha caracola ou dun bivalvo que viran nesta sala. Mentres o fan poden escoitar cancións relacionadas co mar.

Recursos materiais e didácticos:
Folla coa letra da canción.

Bibliografía:
Internet

Realizado por:
Amelia Pernas García, Anastasia Porta Vales Verónica Ocampo Díaz e Encarna Lago

Historial:
Actividade incluida no Programa para Escolares “Rumbo Norte"

Comentarios

Entradas populares de este blog

Juegos infantiles en un cuadro de Brueghel por Remedios Torres

Juegos infantiles en un cuadro de Brueghel por Remedios Torres A partir del cuadro de Pieter Brueghel titulado “Juegos de niños” podemos realizar innumerables actividades muy gratificantes porque el juego siempre motiva a nuestros niños y niñas. Y sobre todo trabajamos la coeducación analizando críticamente el cuadro. Esta actividad se está llevando no sólo en Educación Infantil sino también en Primaria, porque se trata de una experiencia que “atrapa” a quien la conoce. Y además es muy positiva porque además incluye juegos y canciones del folclore infantil andaluz. Ese material popular que se va perdiendo poco a poco y que si no lo recuperamos y ponemos en práctica dentro de nada será historia. Y como bien decía el Doctor Pourtois el Folclore es el alma de cualquier tribu, pueblo o nación. No perdamos una parte de Andalucía. Palabras clave Juegos Popular Andalucía Coeducación Reparto de tareas Canciones Cuento Adivinanzas Imaginación...

Mapa conceptual sobre la pedagogía del SXXI