¡COÑECE ÓS PARENTES
DAS BALEAS!
FICHA DIDÁCTICA
Descripción:
Nesta actividades os rapaces coñecerán outras familias de cetáceos emparentadas coas baleas.
Nivel Educativo:
Educación Infantil.
Áreas curriculares de aplicación:
Comunicación
Percepción visual.
Bioloxía da fauna mariña.
Obxectivos xerais:
Achegar o alumnado ós museos e á cultura dunha maneira amena e
participativa.
Fomentar ó interese polo medio mariño e os seus habitantes
Aprender novas nocións sobre os animais mariños
Obxectivos específicos:
Diferenciar as principais familias de cetáceos.
Observar a diferente morfoloxía externa (forma, tamaño, colorido…) dos diferentes membros da orde dos cetáceos
Inculcar a protección polo medio ambiente e sobre todo polos cetáceos tan ameazados dende a antigüidade pola súa caza.
Metodoloxía:
Tras mostrar a exposición da Sala das Baleas, os alumnos sentaránse no chan diante dun panel imantado con distintos membros da orde dos cetáceos: golfiño, arroaz, candorca, cachalote, rorcual, caldeirón, balea basca. Observarán así as súas diferencias no seu aspecto externo e tamaño. Ademais para que se familiaricen con eles escoitarán características da súa forma de vida e hábitat.
Temporalización:
Duración aproximada 30 minutos.
Idioma:
Galego/ Castelán
Propostas de avaliación:
Na aula con posterioridade a visita ó Museo:
Ø Debuxar unha balea ou arroaz (delfín mular).
Ø Proxectar algún documental de cetáceos para ver como viven estes peculiares animais.
Recursos materiais e didácticos:
Panel imantado
Cabalete onde se apoia o panel
Figuras imantadas dos diferentes cetáceos
Realizado por:
Amelia Pernas García, Anastasia Porta Vales , Verónica Ocampo Díaz e Encarna Lago.
Historial:
Actividade incluida no Programa para Escolares “Rumbo Norte”
DAS BALEAS!
FICHA DIDÁCTICA
Descripción:
Nesta actividades os rapaces coñecerán outras familias de cetáceos emparentadas coas baleas.
Nivel Educativo:
Educación Infantil.
Áreas curriculares de aplicación:
Comunicación
Percepción visual.
Bioloxía da fauna mariña.
Obxectivos xerais:
Achegar o alumnado ós museos e á cultura dunha maneira amena e
participativa.
Fomentar ó interese polo medio mariño e os seus habitantes
Aprender novas nocións sobre os animais mariños
Obxectivos específicos:
Diferenciar as principais familias de cetáceos.
Observar a diferente morfoloxía externa (forma, tamaño, colorido…) dos diferentes membros da orde dos cetáceos
Inculcar a protección polo medio ambiente e sobre todo polos cetáceos tan ameazados dende a antigüidade pola súa caza.
Metodoloxía:
Tras mostrar a exposición da Sala das Baleas, os alumnos sentaránse no chan diante dun panel imantado con distintos membros da orde dos cetáceos: golfiño, arroaz, candorca, cachalote, rorcual, caldeirón, balea basca. Observarán así as súas diferencias no seu aspecto externo e tamaño. Ademais para que se familiaricen con eles escoitarán características da súa forma de vida e hábitat.
Temporalización:
Duración aproximada 30 minutos.
Idioma:
Galego/ Castelán
Propostas de avaliación:
Na aula con posterioridade a visita ó Museo:
Ø Debuxar unha balea ou arroaz (delfín mular).
Ø Proxectar algún documental de cetáceos para ver como viven estes peculiares animais.
Recursos materiais e didácticos:
Panel imantado
Cabalete onde se apoia o panel
Figuras imantadas dos diferentes cetáceos
Realizado por:
Amelia Pernas García, Anastasia Porta Vales , Verónica Ocampo Díaz e Encarna Lago.
Historial:
Actividade incluida no Programa para Escolares “Rumbo Norte”
Comentarios
Publicar un comentario